Community Management

24-7 Community Management

Hurtige og professionelle svar, så din målgruppe kan mærke, at du er til stede.

Tilstedeværelse på de sociale medier er ikke et mål i sig selv. Derimod kan målet være at yde en (endnu) bedre kundeservice eller at øge awareness og salg.

Vi tilbyder at varetage den daglige kommunikation på jeres sociale kanaler. Vi svarer så snart notifikationerne tikker ind – også om aftenen og i weekenden, og vi lægger stor vægt på, at der bliver svaret i lige præcis jeres tone of voice. Et godt community er et aktivt community og det kræver en konstant tilstedeværelse og hurtig reaktionsevne at skabe succesfulde relationer.

Vi kan hjælpe med:

  • Monitorering – Et vågent øje på alle jeres sociale kanaler både dag, aften og weekend
  • Kundeservice Hurtig og super god kundeservice med et stort smil og i rette tone of voice
  • Moderering – Høflig moderering af debatter inden for de vedtagne retningslinjer
  • Overblik Grundig rapportering af udvalgte KPI’er

Når I hyrer en community manager fra Roscoe & Stars kan I læne jer tilbage og koncentrere jer om det, I er allerbedst til. I vil automatisk få besked, hvis der skulle opstå aktivitet ud over det sædvanlige eller hvis der kommer spørgsmål, vi ikke kan besvare.